مراقبت بعد از عمل تنگ کردن واژن

مراقبت های بعد از جراحی تنگ کردن واژن به چه نحوی می باشد؟
آیا تنگ کردن واژن همان پرینورافی می باشد؟
آیا قبل از جراحی تنگ کردن واژن باید مراقبت هایی صورت گیرد؟
تنگ کردن واژن با نخ بهتر است یا با جراحی؟

از جمله عمل هایی که در بین خانم های جوان از استقبال بی نظیری برخوردار شده است، عبارتند از: پرینورافی, تنگ کردن واژن, تنگ کردن واژن با جراحی, تنگ کردن واژن با نخ, جراحی زیبایی واژن ، لابیاپلاستی و… می باشد که اغلب خانم ها خواهان انجام این عمل ها به نحو احسن می باشند. باید بگوییم برای این که به نتایج بهتر و فوق العاده دست پیدا نمایند، مراجعه به یک جراح و متخصص زنان و نازایی حاذق جزء اولویت ها می باشد. یکی از جراحی هایی که اکثر خانم ها به آن تمایل نشان داده اند، جراحی تنگ کردن واژن است که این پروسه را اغلب خانم هایی که واژن شل و افتاده یا زایمان های متعددی انجام داده اند، می کنند که هیچ گونه عوارض جانبی را برای فرد به همراه ندارد و اگر به متخصص زنان و زایمان حاذق مراجعه شود بهترین نتایج را در پی دارد.

مراقبت-بعد-از-عمل-تنگ-کردن-واژن

برای این که جراحی تنگ کردن واژن به بهترین شکل انجام شود باید مراقبت های بعد از جراحی را انجام دهند . عمل تنگ کردن واژن برای خانم هایی که به سن یائسگی رسیده اند نیز مناسب است . از جمله مزایای که برای متقاضی به همراه دارد، افزایش لذت جنسی در حین مقاربت می باشد.

امروزه تنگ کردن واژن به روش های مختلفی قابل انجام است ، یکی از نکاتی که اشخاص باید حتما انجام دهند، مراقبت بعد از عمل تنگی واژن است ، زیرا انجام مراقبت های بعد از عمل تنگ کردن واژن در نتیجه جراحی تاثیرمستقیمی می گذارد.

برخی نکاتی که باید بعد از جراحی تنگ کردن واژن اعمال شود، عبارتند از:

از استحمام نمودن و شستشوی ناحیه واژن تا 72 ساعت جلوگیری شود و در صورت رفتن به توالت بهتر است از یک دستمال مرطوب جهت پاکیزگی استفاده شود. استفاده از ژل شستشو هیچ ممانعتی ندارد و هیچ گونه ناراحتی برای فرد ایجاد نمی کند. اما اگر خواهان شستن واژن با صابون باشند، باید ابتدا از نظر پزشک خود مطلع شوند. زیرا اغلب متخصصان این پروسه را تجویز نمی کنند. بهتر است برای این منظور بعد از هربار مرطوب شدن ناحیه را باسشوار خشک نموده و مرطوب نگه ندارند، زیرا باعث ایجاد عفونت و علائمی غیر طبیعی خواهد شد.

جهت جلوگیری از عفونت بعد از پروسه ای تنگ کردن واژن بهتر است از آنتی بیوتیک هایی که متخصص تجویز کرده طبق دستورالعمل استفاده شود. مصرف آنتی بیوتیک از یک هفته تا 10 روز می باشد تا از بروز عفونت و از تشکیل گوشت اضافی جلوگیری شود.

شایان ذکر است که بگوییم تنگ کردن واژن هیچ گونه عوارضی را برای فرد به همراه نداشته و روشی کاملا ایمن و مطمئنی است.

هجده + پانزده =